Pățania unor români afectați de anularea zborului WIZZ Air dintre Praga și București. „Nu ne-au oferit cazare și masă. Ni s-a spus să ne descurcăm”

Tot mai mulți pasageri se declară nemulțumiți de anularea, în data de 2 iunie, a zborului Wizz Air dintre Praga și București.

O cititoare a transmis pe adresa redacției GÂNDUL un mesaj prin care povestește experiența prin care a trecut, împreună cu familia sa, după ce compania aeriană a decis anularea zborului. Femeia spune că, pe lângă problemele create de anularea în sine, personalul companiei nu a fost cel mai amabil.

Femeia, din Ploiești, ar fi trebuit să plece de la Praga pe 2 iunie, la ora 22:10. Inițial, aceasta spune că pasagerii ar fi fost anunțați că zborul va avea o întârziere, iar apoi au fost informați că, pur și simplu, acesta a fost anulat.

„A urmat un haos specific și lume disperată neștiind încotro o apucăm, nimeni nespunându-ne nimic. Într-un final, am fost îndreptați către un ghișeu unde s-a format o «grămadă» organizată pentru a primi niște formulare; între timp a ieșit o domnișoară înțepată

Citeşte mai mult

admin

admin

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește și

Cele mai populare