Tot mai mulți pasageri se declară nemulțumiți de anularea, în data de 2 iunie, a zborului Wizz Air dintre Praga și București.
O cititoare a transmis pe adresa redacției GÂNDUL un mesaj prin care povestește experiența prin care a trecut, împreună cu familia sa, după ce compania aeriană a decis anularea zborului. Femeia spune că, pe lângă problemele create de anularea în sine, personalul companiei nu a fost cel mai amabil.
Femeia, din Ploiești, ar fi trebuit să plece de la Praga pe 2 iunie, la ora 22:10. Inițial, aceasta spune că pasagerii ar fi fost anunțați că zborul va avea o întârziere, iar apoi au fost informați că, pur și simplu, acesta a fost anulat.
„A urmat un haos specific și lume disperată neștiind încotro să o apucăm, nimeni nespunându-ne nimic. Într-un final, am fost îndreptați către un ghișeu unde s-a format o «grămadă» organizată pentru a primi niște formulare; între timp a ieșit o domnișoară înțepată…