Ce bilet a primit de la stewardesă un pasager care a rămas blocat tot zborul în toaleta unui avion

Un pasager a rămas blocat în toaleta unui avion low-cost, pe aproape toată durata zborului. Astfel, bărbatul – din India – a rămas blocat timp de mai bine de o oră, după ce ușa toaletei s-a defectat în timpul călătoriei.

Bărbatul se afla la bordul unui zbor SpiceJet, din Mumbai în Bengaluru, adică o călătorie de 105 minute, când a rămas blocat în toaleta minusculă și a fost eliberat abia după ce aeronava a aterizat în Bengaluru.

SpiceJet a emis scuze, spunând că regretă „inconvenientele cauzate pasagerului”.

„Pe tot parcursul călătoriei, echipajul nostru a oferit asistență și îndrumare pasagerului. La sosire, un inginer a deschis ușa de la toaletă, iar pasagerul a primit imediat asistență medicală”, a declarat un purtător de cuvânt al SpiceJet pentru BBC, adăugând că, după acest incident, compania aeriană îi va oferi acestuia o rambursare completă.

Compania aeriană a refuzat să ofere mai multe detalii despre…

Citeşte mai mult

admin

admin

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește și

Cele mai populare