Un pasager a rămas blocat în toaleta unui avion low-cost, pe aproape toată durata zborului. Astfel, bărbatul – din India – a rămas blocat timp de mai bine de o oră, după ce ușa toaletei s-a defectat în timpul călătoriei.
Bărbatul se afla la bordul unui zbor SpiceJet, din Mumbai în Bengaluru, adică o călătorie de 105 minute, când a rămas blocat în toaleta minusculă și a fost eliberat abia după ce aeronava a aterizat în Bengaluru.
SpiceJet a emis scuze, spunând că regretă „inconvenientele cauzate pasagerului”.
„Pe tot parcursul călătoriei, echipajul nostru a oferit asistență și îndrumare pasagerului. La sosire, un inginer a deschis ușa de la toaletă, iar pasagerul a primit imediat asistență medicală”, a declarat un purtător de cuvânt al SpiceJet pentru BBC, adăugând că, după acest incident, compania aeriană îi va oferi acestuia o rambursare completă.
Compania aeriană a refuzat să ofere mai multe detalii despre…