Spaniolii vor să decidă științific dacă vinul merită păstrat în dietă

  • Jumătate vor consuma vinul moderat, ceilalți aleg abstinența.
  • Studiul vizează doar persoane între 50 și 75 de ani.
  • Participanții sunt monitorizați de 500 de medici din Spania.
  • Studiul nu e finanțat de industria alcoolului.
  • Proiectul primește 2,5 milioane euro de la UE.

Studiul care te lasă să bei alcool în fiecare zi timp de 4 ani – doar ca să-ți arate ce efecte nocive are. 10 mii de voluntari și 500 de medici iau parte la cel mai mare experiment în Spania. Scopul – să arate efectele consumului moderat de vin, în special cel roșu. Voluntarii au fost împărțiți în două categorii: jumătate vor consuma cel puțin trei pahare de vin pe săptămână, ceilalți se vor abține complet de la alcool pe durata studiului. Femeile participante au între 55 și 75 de ani, iar bărbații între 50 și 70.

Studiul are un scop precis – să rezolve dezbaterile cu privire la efectele alcoolului asupra sănătății. Experimentul nu este finanțat de industria alcoolului,…

Citeşte mai mult

admin

admin

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește și

Cele mai populare